Bijna weg.... - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Yvonne - WaarBenJij.nu Bijna weg.... - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Yvonne - WaarBenJij.nu

Bijna weg....

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

22 Augustus 2012 | Nederland, Lisse

Morgen vertrek ik naar Zweden, maar voordat het zover is,,, moeten eerst een aantal moeilijke beslissingen worden genomen; daar zijnde:
1. Wat neem ik mee?
2. Wat laat ik thuis?
Ik wist wel dat ik veel kleren en spullen had, maar nu wordt het pas echt duidelijk: dit gaat met geen mogelijkheid in een koffer passen. Dus het wordt kiezen en vervolgens de gouden tip van Iris toepassen: oprollen. Jawel, al m'n kleding wordt zorgvuldig opgerold en met postbode elastieken bij elkaar gebonden. En echt: het werkt! Ineens kunnen er weer drie shirtjes bij, dus dankjewel Iris.

Verder ben ik al een week lang afscheid van mensen aan het nemen. Dan komt het ineens toch wel dichtbij. Nog maar 1 nachtje in mijn eigen bed op m'n eigen kamer en in m'n eigen huisje slapen en dan moet ik er echt aan geloven.......ik ga weg.


  • 23 Augustus 2012 - 18:33

    Mar:

    Liefje! Heel erg benieuwd of jullie heelhuids zijn aangekomen! Nog veel extra vertraging gehad? Of bleef het bij dat ene half uurtje?

    Heel veel plezier daar! Niet te veel aan thuis denken, gewoon neus in de lucht en doorlopen maar!

    Grote knuffel voor jullie allebei :)

    xx

  • 24 Augustus 2012 - 07:02

    Vader Aad:

    Hey lieve Yvy,

    Ik vind dan weer dat je vooral wel moet denken aan thuis! ;)

    Nee, ik ben heel benieuwd hoe het je de eerste avond in Gotenburg is vergaan.
    En ik zal Joost morgen wel in de gaten houden; alleen op zo'n festival, da's toch onverantwoord!

    Zwaai,

    Aad

  • 24 Augustus 2012 - 10:34

    Chris:

    Ik weet zeker dat je het daar geweldig zult hebben!

    Liefs, Chris

  • 26 Augustus 2012 - 13:41

    Aad:

    Hey Yvy,

    We hadden niet verwacht dat jullie het zo snel naar je zin zouden hebben in Gotenburg. Lekker! Als het jamprobleem het grootste blijft, gaat het wel lukken, want er is altijd wel een Jens of Sven in de buurt verwacht ik.
    Joost leeft nog steeds. Gisteren Westerpop bezocht en vannacht heeft hij in Lisse geslapen. 't Was een gezellige brunch vanochtend met Jeroen, Joost, Ralf, Unis (?) en Anouk.

    Je blog gaat nog niet zo hard....

    Zwaai,

    Aad

  • 27 Augustus 2012 - 19:29

    Anne:

    Ook ik hou je in de gaten! leuk dat je dit zo hebt aangemaakt!

    Ontzettend veel plezier, en vergeet niet elke seconde te genieten!

    Liefs,
    Anne

  • 27 Augustus 2012 - 21:37

    Aad:

    Hey Vonne,

    Hm, 't is hier wel een beetje rustig voor een maandagavond. Geen Romana, geen Jacintha ( geen Yvonne natuurlijk), geen HNTM o.i.d., geen mens-erger-je-niet, geen chocola.
    Gelukkig zijn Jeroen en Lisanne er, zodat ik tóch nog kon winnen, met Yathzee dit keer. Heb je al kennisgemaakt met een oud-Zweeds folkloristisch spel?

    Leuk om je vandaag even te spreken!

    Zwaai,

    Aad

  • 30 Augustus 2012 - 15:41

    Bob Van Zonneveld :

    Hee buurmeisje!
    Lekker op de hoogte ben ik! NOT!
    Geniet ervan en heel veel plezier!
    Wanneer kom je terug?

    Xx x Bob

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Actief sinds 22 Aug. 2012
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 5744

Voorgaande reizen:

24 Februari 2014 - 26 Mei 2014

In een land hier ver, ver vandaan......

23 Augustus 2012 - 01 December 2012

Göteborg

Landen bezocht: