To do: Naar Ethiopië gaan - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Yvonne - WaarBenJij.nu To do: Naar Ethiopië gaan - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Yvonne - WaarBenJij.nu

To do: Naar Ethiopië gaan

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

06 Februari 2014 | Nederland, Lisse

To-do lijstjes, altijd fijn. Exact weten wat je nog moet doen en met een groots gebaar een krul zetten bij wat al gedaan is (de altijd aanwezige juf in mij houdt van krullen).

Dit keer is het echter lastig met mijn to- do lijst. Bovenaan staat namelijk: 'Naar Ethiopië gaan' en hier een krul bij zetten voordat ik daar daadwerkelijk ben, dat kan natuurlijk niet. Gelukkig nog maar 18 nachtjes slapen en dan kan ik ook hier opgelucht een krul bij zetten. In mij ontstaat nu de innerlijke strijd. Enerzijds heel graag de krul willen zetten en anderzijds de steeds groter wordende zenuwen (die wellicht in het vliegtuig veranderen in lichte doodsangst). Want jawel, ik ga echt weg!

Drie maanden lang ga ik naar Ethiopië om cultuur te snuiven, natuur te bewonderen, mezelf te ontdekken, op te foto te gaan met Afrikaanse kinderen, bruin te worden, te coachen en les te geven. Na een bevestigende mail van mijn contactpersoon te hebben ontvangen, weet ik nu dat ik mijn avontuur met jullie kan delen. Ik heb namelijk toegang tot elektriciteit én internet op mijn missie! Ik blij, mijn ouders zo mogelijk nóg blijer!

Totdat het zover is, houd ik mij bezig met mijn to-do lijst.
1. Naar Ethiopië gaan
2. Reisverzekering afsluiten
3. Camera kopen
4. Boeken op mijn E-reader zetten
5. Kopietjes belangrijke documenten maken
6. Missies op laten schrijven
7. Weblog aanmaken (KRUL!)
8. ...

Liefs, nu nog uit Nederland

  • 06 Februari 2014 - 14:38

    Tamara:

    Spannend!!
    Het komt wel heel dichtbij nu.
    Wat een luxe dat je internet en stroom hebt =0!!
    Ik ben benieuwd naar je verhalen =)
    Gr. Tamara

  • 06 Februari 2014 - 14:38

    Lieke Van Der Hoorn:

    Lieve Yv!

    Heeeeel veel plezier alvast! Geniet ervan! En.. kom heelhuids terug ;)!

    Xxx

  • 24 Februari 2014 - 16:46

    Anne:

    GENIETZE Yvonne! Stoere jij!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Actief sinds 22 Aug. 2012
Verslag gelezen: 458
Totaal aantal bezoekers 5730

Voorgaande reizen:

24 Februari 2014 - 26 Mei 2014

In een land hier ver, ver vandaan......

23 Augustus 2012 - 01 December 2012

Göteborg

Landen bezocht: